top of page

פוסו אחשלי

פוסו אחשלי, נחתתי באינדונזיה והימים האחרונים היו לא פשוטים בכלל עבורי , יוצא לי לחשוב עליך יותר מכל זמן אחר, אתמול קיבלנו בשורה משמחת מאוד חילצו ארבעה חטופים, הפוקוס שלי ישר הלך ללוחם שנפצע , ואני חושב על זה שאותך כבר אי אפשר לחלץ, אני יודע שמה שהיית אומר לי זה להמשיך קדימה ולשים חיוך על הפנים , אבל זה בלתי אפשרי , אני מבטיח שאני אנסה וכמובן שאני אקח כמה גלים גם בשבילך.

אני נמצא כבר תקופה ממושכת מחוץ לישראל, והרבה חברים שאלו אותי אם אני חוזר ליום הזכרון, החלטתי להשאר לטייל, דווקא כאן הרחק מהמדינה הצלחתי לעכל את זה שאתה כבר לא איתנו, הדחקתי והכחשתי, הדמעות נמצאות בגרון כל הזמן ולפעמים אני גם נכנע והן זולגות החוצה .

מאז אותו יום ארור , תמיד בראש סדר העדיפויות שלי להנציח אותך והרגיש לי שההשפעה שלי הייתה גדולה מאוד דווקא בתאילנד , הרמנו טקס מדהים ומרגש בפאי , עשינו ריצה לזכרם, אני מסתובב בכל מצב עם מדבקות שלך ומדביק בכל מקום אפשרי , אתה תמיד אצלי בלב אחי, כל מי שנמצא והכיר אותי במהלך הטיול כבר יודע איזה מדהים היית, אחשלי אתה היית מס 1 , ואת זה כל הקרובים אליך יודעים .

אני בוחר להגיד תודה על זה שזכיתי להיות הכי קרוב אליך, זכיתי לחבר הכי טוב שאפשר לבקש, אופק אתה תמיד רצית בלב שלם הכי טוב עבורי, מה לא עברנו ביחד , זוכר את כל הנסיעות למעגן? את ההקאות שלך, את המכות שאני ולוי היינו דופקים לך , זוכר שרצית לראות זריחה בוינגייט על הים ואמרנו לך שזה לא אפשרי אבל אתה היית עקשן והלכנו והיינו מבסוטים בכל מקרה, איך אפשר לשכוח אה??!

אני יכול להמשיך לדבר עד מחר גם, עברנו ככ הרבה ביחד. אתה היית בן בית אצלנו במשפחה, ותמיד תישאר .


החור שנשאר לי בלב רק ממשיך לגדול כל יום שעובר, הכאב הוא אינסופי, כל פעם מחדש אני מתקשה להבין איך דווקא אתה , הבן אדם הכי טוב וטהור , אבל בישראל בתקופה האחרונה החיים לא היו הגיוניים בשום צורה.

היית גיבור עד השניה האחרונה , הצלת המון אנשים, הענקת טיפול רפואי ברגעים האחרונים שלך ובמהלך הטיפול נפגעת, הפעולה האחרונה שעשית זה להציל חיים של בן אדם שיש לו משפחה בבית, אתה אשכרה הצלת משפחה שלמה וזה החותם שהשארת , עקבות של בן אדם שהיה גדול מהחיים ,אני גאה בך הכי שאפשר.

מתגעגע אליך יותר ממה שמילים יכולות לתאר ומקווה שאתה שומר עלינו שם מלמעלה.

אני אוהב אותך יותר ממה שמילים יכולות לתאר ❤️




74 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page